TEMATICHE >FORUM DE> HARDWARE > DJ C. Inpulse 200 funktioniert nicht
Torna alle discussioni RISPONDI

DJ C. Inpulse 200 funktioniert nicht

Karli B.

1 Messaggi
Inserito il 12/31/19 a 07:58:46
0
0
FONTE
Germany

Hallo an alle hier im Forum!

So kurz wie möglich!

. . .DJCONTROL INPULSE 200, . .

Neu, entpackt, angeschlossen wie beschrieben, Selbsttest läuft wie beschrieben, DJuced 40 gestartet, der Controler wird vom Programm erkannt, funktioniert aber nicht! OK, Treiber runtergeladen, installiert, wird auch angezeigt, aber ändert an der „Arbeitsverweigerung“ nichts!  Virtual DJ 2020 Pro (mit Lizens!) geladen, Dj-Console wird erkannt, aber mit Hinweis (Verbindung nicht möglich, siehe Bild)!? Mixxx geladen, alles eingestellt, Controler wird erkannt, aber auch da keine „Reaktion“ vom Selben!

Meine Rechner und Systemdaten (Siehe Bild!)

So, ich hab keine Idee mehr, wer kann mir helfen und mir einen Tipp geben welchen Fehler ich gemacht habe!?

Danke schon mal und nochmal beste Grüße

Karli B.

User Experience Team

2066 Messaggi
Inserito il 01/02/20 a 15:21:56
0
0
FONTE
Canada
  • DJControl Inpulse 300
  • DJControl Inpulse 500
  • DJ Console 4-Mx
  • Serato
  • Djuced
  • VirtualDJ
  • Traktor
Hello Karli,

Sorry you meet a technical problem.

1) Please confirm if the DJ Software you use in Djuced 4.1.0 (which can be downloaded here) and precise your version of Windows.

2) The most likely explanation for your issue is that DJControl Inpulse 200 audio interface is already loaded in another program running at the same time. 
Please make sure you close all other programms, and you also close DJControl Inpulse 200 control panel.
In case you have loaded Asio4All, please at least remove DJControl Inpulse 200 audio interface from Asio4All settings, and I would feel more comfortable if you removed Asio4All.
Please precise if you can load in your DJ software > Audio setting DJControl Inpulse 200 Wasapi audio interface and afterwards DJControl Inpulse 200 ASIO audio interface, to check if this issue occurs in both audio modes.

3) Another possibility is an incompatibility with drivers of an old Logitech webcam with embedded microphone. If you have such a webcam, please disconnect it from the PC, uninstall its drivers, re-install Hercules drivers 2019.HDJS.1, and test if DJControl Inpulse 200 is now fully detected.