SUBJECTS >FORUM ES> HARDWARE > Problema con Dj control Air
Back to the topics REPLY

Problema con Dj control Air

sickcamero

1 Messages
Posted on 10/02/18 at 15:11:58
0
0
Venezuela
Buen dia tengo una controler Dj Air y no puedo instalarla sale un x en el icono en la barra de tareas y cuando me voy a adminstrador de dispositivo tiene un problema con el BULK descargue el ultimo driver, la controladora parece que el window 7 sabe que hay algo conectado pero no arranca, imagino que por lo menos las luces deberia prender pero no esta correctamente configurada parace algo de drivers, He leido varios que les ha pasado lo mismo pero solo indican que desistalen y vuelvan a a instalar mi pc es win 7 de 32 bits que puedo hacer????

User Experience Team

682 Messages
Posted on 10/02/18 at 16:03:20
0
0
Canada
  • P32 DJ
  • DJControl Jogvision
  • DJConsole RMX2
  • DJControl Air+
  • DJ Console 4-Mx
  • Djuced®
  • VirtualDJ®
  • Serato®
  • Traktor®
Hello,

1) What is necessary when you meet a technical proble is that you provide a detailed technical information:
Please complete your profile in clicking on "My Space"> "My Profile"
You have 3 fields to list your equipment:
- In "Hercules equipment in use", please check your Dj controller, DJ Control Air
- In "Describe your equipment": describe your computer brand and model, CPU, quantity of RAM, type of USB (USB 2 or USB 3), version of Windows (as Windows 7 Service Pack1 32-bit), version of DJConsole Series driver package (as 2018.HDJS.1), version of DJ software (as Djuced 4.0.2).

2) Have you tried the following process:
  • Download drivers 2018.HDJS.1
  • Uninstall your former drivers of DJControl Air, the installation failed
  • Disconnect your computer from the internet while you run the installation
  • Reboot the computer
  • Make sure you log with an administrator account on Windows 7
  • Disable antivirus and firewall during next session
  • Run the driver pack installer for 2018.HDJS.1
  • When the installer asks you to connect the Hercules DJ Control Air, connect the DJ Control Air
  • If Windows displays any pop up when you connect DJControl Air, DO NOT ANSWER, answering to Windows pop-ups ruin the installation of drivers, 
  • At the end of the installation, check if the controller is properly detected.
  • If the DJ controller is properly detected, reactivate the antivirus and firewall, and reboot the PC.