SPARTE >FOREN ES> HARDWARE > Problema con la DJ Control instinct
Zurück zu den Themen ANTWORT

Problema con la DJ Control instinct

Maxdjack

2304 Nachrichten
Eingestellt von 07/01/16 an 10:23:45
0
0
Canada
  • DJControl Jogvision
  • DJConsole RMX2
  • Djuced®
  • VirtualDJ®
  • Serato®
  • Traktor®
  • DJay®
  • MixVibes Cross®
Hello,

Please

1) use the LAST version of Djuced 18, 1.0.102, that you can download here

2) fill your profile in clicking on "My Space"> "My Profile" http://www.herculesdjmixroom.com/en-us/account/informations/ .
You have 3 fields to list your equipment:
- In "Hercules equipment in use", please check your Dj controller,
- In "Software in use", check your DJ software,
- In "Describe your equipment": describe your computer brand and model, CPU, quantity of RAM, version of Windows or Mac OS, version of DJConsole Series driver package, version of DJ software.

More on Hercules DJ Mix Room:   https://g.twimg.com/about/feature-corporate/image/twitterbird_RGB.png

cfc

6 Nachrichten
Eingestellt von 07/11/16 an 01:11:14
0
0
Argentina
  • DJControl Instinct
  • Djuced®
  • VirtualDJ®
hola, despues de mucho tiempo de buscar la solucion a mi problema llegue a la conclucion  que el problema era el cargador de mi notebook ya que como no consegui un cargador original compre uno  con las mismas caracteristicas y que segun el vendedor andaria igual q el original, asi que probe enchufando la notebook en un enchufe alejado de donde la potencia y el crossover y asi anda sin problemas

djmanumaiza

1 Nachrichten
Eingestellt von 03/13/17 an 18:45:43
0
0
Spain
hola tengo una controladora Dj control instinct y esta se reinicia cuando enchufo algo a la corriente.. podrian ayudarme?

User Experience Team

302 Nachrichten
Eingestellt von 03/14/17 an 10:45:13
0
0
Canada
  • P32 DJ
  • DJControl Jogvision
  • DJConsole RMX2
  • DJControl Air+
  • DJ Console 4-Mx
  • Djuced®
  • VirtualDJ®
  • Serato®
  • Traktor®
Hello,

The USB ports in your computer are probably not well isolated from the house power supply.
Please add a USB hub coming with a power adapter, and connect the DJControl Instinct to the hub.